Tillbaka till blogglivet?

Hej ni underbara
Nu är jag äntligen tillbaka och förhoppningsvis ska jag ha fått tillbaka en lite av min lust att blogga. 

Jag har många gånger känt att jag inte alls har någon lust att blogga då det blir så mycket samma sak när jag är hemma med barnen och sen har jag inte alltid mått så där jättebra efter allt detta med missfallen. Men nu börjar det bli varmare ute och jag hoppas att komma igång med en massa saker nu och känna mig full av liv igen. 

Och jag bara måste ta och damma av systemkamera! Barnen växer ju som bara den och jag måste ta och dokumentera deras uppväxt bättre. Mina fina små busungar som varje dag får mig så varm i hjärtat och som även får mig att vilja dra av mig håret i ten frustration över deras olika faser. Men det är väl precis som det ska vara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling