Vilken härlig dag!

Hej vänner
Åh gud vilken underbar lördag vi har! Solen skiner för fullt och jag ska byta om till bikini så jag förhoppningsvis kan få lite färg på kroppen idag =) Victor bygger på vårat nya projekt vilket är ett uterum som kommer stå i den lilla skugga vi har här hemma på tomten. Kommer bli så underbart att alltid kunna sitta ut och ha det bra, även dom dagar då det kanske stänker lite eller om man inte vill bli anfallen av en massa mygg.
För snart en vecka sen. Nu är det urgrävt runt om i hela och det ligger markduk och grus där i. Har även en ram uppsatt och trall på halva golvet. Ddet går undan när mannen min bygger. Förra sommaren byggde vi ju en altan som jag inte vet om det finns någon bild på så jag måste fixa en snart.
 
Har ni något speciellt ni gör idag eller ska hitta på över sommaren? Är jättenyfiken på att höra =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling