En månad kvar till jul

Hej vänner
Ja, jösses. Idag är det en månad kvar till julafton och jag har ingen klapp klar, inte ens i huvudet. Känner nig lite stressad faktiskt och inte hjälper det heller att jag ska fixa en adventskalender till barnen. Men barnen älskar verkligen den där nedräkningen fram till jul som det blir med en adventskalender så det får vara funka. Hoppas få ihop första halvan innan söndag iaf. 

Sen har jag även börjat knåpa på årets julkort med. I fem års tid har vi skickat ut julkort som vi gör på en fotosida men kort på barnen. Blir så himla mysigt att fixa med planeringen av korten och barnen ser fram emot det varje år. Så härligt! 

Har ni börjat handla julklappar? Och kör ni med en adventskalender?
Julkort ifrån 2010
Julkort ifrån 2011
Och ett litet familjekort som är knäppt på julafton 2012. Tänk vad härligt det är att se hur barnen har förändrats genom åren ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling