Längtan

Hej ni underbara
Ja, idag har det varit fullt upp som vanligt. Gick upp tillsammans med barnen vid 8.30 (fast dom hade varit vakna ett tag då och lekt lite först) och gav dom frukost.Sen var det bara att gå ner i källaren för att tända pannan då det var lite för kallt inne för mitt tycke vid 19.5 grader. Sen har dagen rullat på och när Victor kom hem vid 16 åkte vi raka vägen till blomsterhandeln här hemma i Östervåla för att köpa lite julblommor. Så nu har vi 3 olika julgrupper, en amaryllis och julstjärnor här hemma. Så underbart!
 
Sen har jag även börjat fixa lite smått inför morgondagen då det är dags att ta fram  julpyntet och äntligen få fram alla julkänslorna jag har i kroppen ut i hela huset. Så alla ljusstakarna är kollade och funkar som dom ska och gardinerna är framtagna. Som jag och barnen längtar.
 
Har faktiska börjat lite försiktigt resan nu med pyntet tillsammans med barnen då jag hängde upp små julkulor i förstret inne på toaletten här mere. Blev himla fint tillsammans med den lillaj ulgruppen jag ställde in där.
 
När börjar ni att julpynta hemma?

Kommentarer
Postat av: Madeleines.se - Fotoglad Mamma

Så sant, så sant! Är också så glad och tacksam över att vi hade det avslappnade bröllopet med bara de närmaste vänner och familj/släkt som kändes rätt för oss - men ja, nog var det nog pirrigt ändå, haha!

Kramar

2014-11-26 @ 20:58:35
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling