Tillbaka och omstart

Hej alla underbara
Ja, nu tänkte jag ta och dra igen min älskade blogg igen efter ett uppehåll. Har ofta känt att jag inte haft så mycket att dela med mig av under en viss tid men jag saknar bloggen för mycket för att bara strunta i den helt.

Nu kommer jag även inte bara blogga om barnen och vardagen utan även försöka få in lite av min nya hobby, smink. Senaste månaderna har jag verkligen blivit helt frälst i just smink och i drömmarna finns en utbildning men det är tyvärr långt bort just nu. Sen hållet vi på för fullt att renovera här hemma då några inlägg om det kommer nog smyga sig in med 😄
Ha det underbart nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling