Tips för sminkförvaring

Hej vänner
Här kommer något litet för er, som jag som gillar att ha mitt smink organiserat. Var inne på Jysk i fredags och hittade dessa små fynd
Dessa underbara lådor att förvara smink eller varför inte smycken eller pennor till barnen kostade 75kr inne på Jysk. Blev fantastiskt glad över mitt lilla fynd pch köpte hela 3 stycken. Sedan fanns även denna lilla förvaring bredvid lådorna:
Den här är perfekt att ställa på lådorna då den är utformad för det men går även bra att ha själv med. 40kr kostade denna förvaring men någon sån var jag inte intresserad av. 

Men nu till det underbara. Om man nu skulle köpa dom här skulle det alltså kosta 115kr men jag hade faktiskt två av dessa sett sedan innan ifrån Nelly som jag fick betala 199kr 
För mig är detta iaf ett kap då jag har varit sugen på endast lådsatsen efter att jag hade köpt dessa två. Så jag är sjukt nöjd och vill såklart tipsa andra 😄







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling