Williams julkläder fixade

Åh, jag är helt kär! Idag fick jag hem Williams julklädern H&M (och några andra plagg, ungen växer som ogräs) och oj så fina dom var! Köpte en kostymbyxa och tillhörande kavaj i grått istället för svart då det kan kännas lite väl dystert ibland. Och det bästa är att han kan ha plaggen separat med.
 
Eftersom William inte alls var sugen på att ha kläderna på sig i mer än 10 sekunder lägger jag in den här söta bilden ifrån H&M´s hemsida på hur dom ser ut på. Åh så sött! Finns även i svart och mörkblått. Stort tips inför jul och nyår
 
Sen köpte jag även dessa söta plagg
Och sist dessa byxor 149kr
 
Så sjukt nöjd med alla kläderna. Alla plagg är beställda i 98 och sitter jättebra på mnin långa kille. Dock är han ju så spinkig att byxorna är åtdragna till max så dom händer ju lite men det gör inget alls. Så nu kan jag äntligen ta bort hans svarta jeans som är för korta i strl 86.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Så gulliga kläder!

Svar: Ja, jag fastnade verkligen för dom 😀 så jäkla söta och väldigt mjuka med så dom tål nog en del lek
Liselotte

2014-11-18 @ 20:18:37
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Madeleines.se - Fotoglad Mamma

Ja det är så fint att ha så mycket minnen sparat i bilder och hoppas och tror att barnen kommer uppskatta det också när de blir äldre <3

Kram, såå söta kläder!!

2014-11-19 @ 14:16:57
URL: http://madeleines.se
Postat av: Isabelle

Åh vad lillkillen kommer att vara stilig! :)

2014-11-21 @ 16:33:49

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling