Mitt lilla kaos

Hej vänner
Jaha, idag är det torsdag och allt går så himla fort. Snart är det ju helg igen fast det nyss var det. Ja, det är ju verkligen så att tiden bara rusar förbi när man har barn.

Haha, ja till rubriken då. Jag har ju orsakat ett mindre kaos varje gång jag ska sminka mig vilket är mer eller mindre varje dag numera eftersom min bränna börjar avta och sen ser jag ju blekare ut med mitt nyfärgade hår. Känns som att jag drar fram halva min sminksamling även om det inte alls är så. 
Och här hade jag inte ens börjat sminka mig. Ser att det är dags att tvätta borstarna med nu.
Bjuder på en dagens med. En enkel outfit idag som består av endags h&m.

Var förresten in till Uppsala en snabbis igår för att köpa lite kläder till mig. Blev inget extremt utan tre toppar och en hatt ifrån h&m och en heldress ifrån lindex. Jag är ju verkligen en jeansbärare men försöker testa lite nytt =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling