Leverans

Åh, idag fick jag lite paket på posten. Perfekt med lite uppmuntran då vi har en magsjuk liten tjej här hemma 😷 

Idag kom nämligen mina 3! paket ifrån Gerard cosmetics som jag beställde för 11 dagar sen. Och ja, det blev 3 paket då jag först beställde ett trepack med läppstift för att sedan komma på att jag sett att läppglansen ska vara bra. Så då beställde jag två av dom med. Och dagen efter gick jag såklart tillbaka och kunde inte släppa tre andra nyanser på läppstiften så dom fick komma med hem dom med 😄 
Så här ser paketen ut när dom kommer 
Och så här är dom förpackade
Här har ni min lilla beställning 😄 
Från vänster så har vi: shimmer of hope, buttercup, nude, 1996, berry smoothie, rodeo drive, tequila sunrise & nude.
Här har ni dom på armen. Först har ni läppglansen nude & shimmer of hope. Och sen har ni läppstiften i den ordningen dom är uppställda ovanför. Jag tycker att nude och 1995 ser mörkare up på bild än i verkligheten men det är inte så mycket. Dom är jättebekväma att ha på läpparna och är lite mer åt det matta håller vilket är något jag gillar. 
Och så här ser läppglansen ut. Du har en spegel på utsidan och små lampor inuti. Himla kul idé och smart om man är  en som går ut och äter sent på kvällen eller går ut på en tjejkväll 😃

Hoppas att ni gillade det här inlägget som var fullt i smink vilket inte är något jag brukar skriva om





Kommentarer
Postat av: Helena

Inte hört om detta märke tidigare, ser fint ut :)

Svar: Ja, dom är jättefina och pigmenterade. Jag har köpt totalt 10 läppstift och 9 gloss och är supernöjd med alla 😃
Liselotte

2015-05-17 @ 18:16:43
URL: http://www.imakeyousmile.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling