12 augusti

Hej alla 
Ja, jösses. Nu är det redan den 22 augusti och nästa torsdag börjar Lilly i skolan. Så sjukt att min lilla tjej redan blivit så stor. 

Jaha, vad har hänt sen sist då? Jo, vi har varit ute och snickrat lite hemma hos svärmor då jag och Victor har byggt en altan till henne och just nu är det det sista som fixas där hemma så som hängrännor och skydd för luftvärmepump så snart är vi klara där hemma. Vi hade planerat att bygga en hel del på saker här hemma den hör sommaren men vi hamnade där istället så vi får se om det blir något senare den här sommaren som fixas hemma.

Igår var vi hem till familjen Berg/Johansson och hälsade på vilket var lika underbart som vanligt. Och där hemma hade det hänt massor så det var himla roligt att se hur stor skillnad det var där. 

Annars har vi mest njutit av att värmen kommit tillbaka. Jag har verkligen njutit av att grilla massor på senaste tiden och att kunna sitta ute en längre stund på kvällarna utan att frysa så mycket. Så härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling