Att behöva svettas

Hej alla
Idag är det himla konstigt att tänka på det faktum att jag innan William knappt svettades. Varför vet jag inte men jag kunde göra samma saker då som idag men inte svettas iaf. Men idag har jag dock svettats då jag struntade i att åka med resten av familjen och bada för att stanna hemma och städa huset. För något jag inte gör så oroligt mycket när det är varmt ute är att just städa för man vill ju bara vara ute och njuta av sommaren. Men idag tog jag äntligen tag i allt. Det var tvätt som skulle tvättas och även torr tvätt som skulle till sina platser och golv som behövde bli rena. Och nu är det klart och så skönt det är! Nu får vi ju bara se hur länge det är rent 😉

Så nu ligger jag ute i solen på en madrass och solar lite. Så härligt att få lite färg utan att behöva dra på ett lager BUS även om det såklart är bättre för kroppen. Men jag är en person som inte kan ligga för länge i solen utan går in lite mellan för att göra annat och vila kroppen. Så just nu ligger jag som sagt i solen och njuter av värmen och lyssnar på musik medan min fina familj är och badar och har det underbart. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling