Första dagen i skolan

Idag var dagen Lilly väntat på så himla länge, äntligen var sommarlovet slut! I tisdags var vi iväg på möte med skolan för att se var hon skulle hänga av sig sina kläder och träffa sin lärare. Jag har ringt och kollat med bussföretaget om var och när hon ska hämtas och allt det där. Och idag var det dags för Lilly att bli väckt på morgonen och sedan åka sin första busstur utan någon av oss vuxna här hemma med sig.
Precis innan vi gick tillsammans till bussen ❤️

Och när vi kom till bussen trodde jag att hon skulle bli extra nervös men hon for in i den med en himla fart och sa snabbt hej då. Och när hon åkte iväg började jag gråta. Min stora tjej var helt plötsligt lite extra stor och hjärtat brast lite. Hur kan Lilly redan vara så där stor? Var det inte nyss hon låg här hemma helt ny och bara sov på mitt bröst? Lilla hjärtat.

Vi åkte sen iväg efter hennes första dag för att hämta henne och och var så nöjd över dagen. Så himla underbart att se henne så där lycklig att hjärtat nästan brast igen. Och sen frågade hon om jag hade gråtit lite när hon åkte iväg för jag sa att jag nog skulle göra det och den blicken jag fick bör jag svarade jag var värd så mycket! Hon blev så glad och stolt över det faktum att jag hade gråtit över att hon hade blivit så stor. Kul att göra någon glad med mina tårar haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling