Månadens favoriter - Juli

Jag har länge tyckt om att se vad andra har som sina favoriter varje månad då man kan hitta mycket kul att testa via dom och under min bloggsemester bestämde jag mig för att börja med dom inläggen varje månad med. Hoppas att ni kommer gilla dom.
Urban decay Naked skin foundation - Den här foundationen är så underbar. Den är en lätt till medium i täckningen men går utan problem att bygga upp utan att bli kakig. Den är inte helt matt utan lämnar hyn att se ut som hy vilket jag tycker oroligt mycket om. Den torkar fint på ansiktet och jag behöver inte sätta den med puder utan den hållet sig på plats själv. Jag använder färgen 2.0

Glamglow supercleanse mud to foam - Den är rengöringen använder jag dom dagarna jag haft smink på mig då den verkligen tar bort allt smink. Då den inte ska användas runt ögonen tar jag min vanliga rengöring där och använder sen den här och ansiktet blir härligt rent utan att strama. Den går att använda dagligen med men jag vill inte slösa med den i onödan då den är så bra.

Cocoa Brown 1 hour tan mouse i dark - Senaste månaderna har jag använt BUS och det här är min nya favorit. Den ger en sån fin och naturlig färg den den håller väldigt bra på mig. Jag brukar applicera den var 10:e dag och då har jag lite färg kvar innan jag skrubbar bort den. Och det stora plusset är att den inte blir fläckig när den försvinner!

Formula 10.0.6 Get your glow on - Den här peel off masken använder jag ca 2 gånger i veckan och den är så härlig. Den är lätt att få bort och doftar så gott att man vill äta den. Min hu blir så fin när jag använder den och den drar ut orenheter.

Mary-Lou manizer - Den här highlighter är min favorit här hemma! Om jag fick skulle jag bada i den haha. Den är en ljusare highlighter och passar både när jag är ljus och när jag använder BUS vilket är ett plus. Den är väldigt lätt att arbeta med och jag brukar lägga på många lager utan att det blir kakigt och den håller verkligen hela dagen.

Laura Mercier Secret brightening powder - Det hör pudret hade jag hört så mycket om att jag var tvungen att testa det och tur var ju det. Ett oroligt finmalet puder som knappt känns på hyn och ljusar upp lagom under ögonen. Och det är så drygt att den hör burken kommer räcka så länge. Min concealer rör sig inte ur flöden när jag använder det här pudret.

The body shop Bronzing powder i Deep matte 04 - Det här är det jag använder mig av när jag ska få en härlig färg i ansiktet när jag har min BUS på mig. Det är så lättarbetat och blir inte orange eller smutsigt. Superfint helt enkelt och jag gillar att det är matt.

Yves Saint Laurent Black Opium - Som ni ser är det här ett varuprov som jag fått när jag beställt ifrån kicks men det här är en parfym jag kommer köpa så fort mitt prov är slut. Jag är helt förälska i den här doften och den håller så himla länge på min hud att det är galet. Och jag är verkligen inte bra på att förklara dofter men åh vad den doftar underbart!

Gerard cosmetics Nude - Varje dag jag har använt läppstift den här månaden har det varit det här läppstiftet med olika gloss över. Det är en så fin ton och är inte för Nude för mun hudton när jag är ljus eller lite mörkare. Det är ett matt läppstift men inte torrt och torkar inte heller ut mina läppar.

Den var allt för den här månaden. Hoppas som sagt att ni kommer gilla dom här inläggen. Kommentera gärna vad era favoriter just nu är så jag kan få lite nya idéer på produkter att testa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling