Onsdag

Hej
Ja, idag är det redan onsdag och idag har vi varit hemma hos mina föräldrar och passat min syster medans dom var iväg på lite ärenden. Hade dock jätteont i huvudet idag så jag sov en liten sväng de innan föräldrarna kom hem med lite mat. 

Går runt sjukt mycket tankar i mitt huvud just nu. Lilly börjar i skolan den 20:e vilket känns så sjukt att min lilla tjej redan är så stor så det är mycket planerande runt det såklart med bl.a inköp av kläder så allt inte är fläckigt och välanvänd då den tösen leker hårt haha. Men sen är det så mycket tankar på vad jag ska hitta på. Jag vill ha förändringar i livet nu känner jag. Inga extrema men jag vill att något ska hända. Jag ska gå hårt ut med att hitta något annat jobb men det känns svårt då dom yrkena jag vill komma in på är det många som söker till så det är hård konkurrens. 

Jag har ju färgat om mitt hår från platina till mörkbrunt igen då jag saknade mitt mörka och är så nöjd med det valet. Är dock sugen på att köpa hem hårförlängning men jag har inte riktigt medhåll ifrån maken så jag får arbeta honom lite till, det kostar ju ändå en hel del att köpa.

Sen har vi även köpt hem en våtrumsmatta till det blivande badrummet men just nu står det still. Vet inte riktigt varför men det blev tvärstopp där. Önskar att vi bara kunde runga in någon som slet upp golvet och byggde till allt som vi vill ha det för att sedan ha ett färdigt badrum men vi får göra grovjobbet själva och då är det på paus just nu. Annars håller vi ju på att målar klart den andra väggen på huset röd så snart är halva huset rött iaf. Blir jättebra men det är ju en hel del kvar innan huset är helt iordning gjort. Men det blir så fint.

Nej, nu blev det väldigt mycket här så nu avslutar jag dagens inlägg och ska gå och kolla på film med min älskade.

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Kul med renovering. Men kan tänka mig att det är tidsödande också.

Svar: Jo visst är det så men både jag och maken vill gärna att det ska hända saker ofta för att inte bli uttråkade här hemma 😃
Liselotte

2015-08-09 @ 19:43:29
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling