Nu händer det grejer

Hej vänner
Allt bra med er? Här är det full rulle som alltid och ingen sjuk för tillfället så tummen upp för det. 

Ja, här hemma händer det äntligen lite på framstegsfronten med William. Han har sedan någon vecka tillbaka slutat helt med vällingen vilket känns skönt då han börjar äta mycket bättre sen dess. Och det har ju känns lite konstigt att ha en som ätit välling så här länge (jag vet att det inte alls är länge) då tjejerna slutat vid 13 månader. Sen har vi även börjar gå på toaletten med honom. Det är ju i ett tidigt stadium så han har ju fortfarande blöja men det kommer iaf ut lite kiss vissa av gångerna vi prövat.

Sen vet jag inte om jag har nämnt att William är lite senare i talet men nu börjar han att prata lite mer och härmar oss. Känns himla skönt att det går framåt på den fronten faktiskt. Lilly och Léone har ju pratat mycket och meningar vid den här åldern medans William säger enstaka ord och ibland sätter ihop en två ords mening. Men nu börjar det som sagt släppa och det känns himla skönt.

Annars har det varit en lugn vecka, eller ja, så lugn den kan vara med våra barn 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling