Tatuerings tankar

Hej
Nu är det ett par veckor sen jag tatuerade mig och nu börjar det bli dags att fylla i det som behövs och även fixa något som binder ihop alla fjärilarna på ett enkelt vis
Här är tatueringen nygjord och visst är den bra som den är men jag vill ha något som binder ihop allt och slingrar sig mellan alla.

Dock är jag inte helt säker på vad jag ska göra för att det ska kännas bäst. Har skissar lite och han någon ide men är inte helt säker. Skulle även vilja ha barnens namn någonstans men vet inte om det blir en egen tatuering eller om jag ska få in det här. För fjärilarna symbolisera ju vår familj. 

Men sen är jag inne på tankar om fler tatueringar, för nu är jag helt fast! Jag vill göra en stor fjäril på ryggen ovanför bh bandet men maken gillar inte den idén eftersom jag redan har fjärilar så det räcker enligt honom. Enligt mig kan det inte bli för många fjärilar då det är något jag alltid gillat och kommer alltid göra då det är mitt favoritdjur. 

Sen vill jag även ha någon fin text på mitt ena revben under bh:n. Något jag fastnat för är det Carrie säger i SATC (sex and the city) och det är: never settle for anything less than butterflies. Och även där kommer fjärilarna in men det är något som jag verkligen känner, att man ska känna fjärilar när man hittar den man älskar. 

Sen skulle jag gärna tatuera in ett evighetstecken, fjäder eller en maskros som flyger iväg. Skulle även kunna köra en sleeve då det kan vara jättesnyggt. Men vi får se var vi hamnar. Just nu är det färdiställning av första tatueringen som gäller.

Har ni några tatueringar? Var och vad isåfall?

Kommentarer
Postat av: Home For Sale

My partner and I stumbled over here by a different web page and thought I should check things out.
I like what I see so now i am following you.

Look forward to looking into your web page yet again.

2022-12-11 @ 18:57:40
URL: http://https://ravehomesmissouri.com/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling