TGIF

Ännu en fredag har kommit. Kan inte förstå hur fort veckorna går. Allt bara swishar förbi.

Igår var en härlig dag. Det var nämligen min fina väns födelsedag. Hon bor ju inte i närheten så tyvärr träffas vi inte så ofta som jag skulle vilja men igår bestämde vi oss för att överraska henne med ett besök. Så jäkla underbart att komma dit och bara få umgås lite och träffa hennes familj som man inte sett på länge. För vi har ju en speciell historia vi två. Det är nämligen så att mina föräldrar köpte ett hus hösten 94 och i huset brevid bodde min fina Mickis. Och sedan dess har vi varit vänner även fast dom flyttade iväg till Dalarna efter ett tag. Men vi har klarat av att hålla vår vänskap stark efter alla år genom att träffas under skollov. Och efter 20 år har vi fortfarande lika kul ❤️

Idag är det lite planer som innehåller bilåkning igen då vi ska hitta på lite familjemys med mina föräldrar och syster. Vet inte riktigt vad som kommer hända men vi kommer nog hamna i Uppsala iaf. Blir spännande att se vad vi hittad på 😃 

Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Åh vilken fin överraskning för din vän!

2015-02-22 @ 10:04:11
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling