Söndag

Hej vänner
Ja, jag har varit utan mobil i en vecka nu men äntligen är den tillbaka och alla mina idéer till inlägg med den. Är jobbigt när man skriver upp en massa saker i anteckningarna i mobilen och sen kommer man inte åt dom men man är så van att bara ta upp den och klottra ner allt direkt.

Här hemma är det just nu bara jag och William hemma. Victor jobbar och tjejerna blev kvar hos mina föräldrar efter lunchen vi åt där. Så jag diskar, plockar, tvättat och fixar lite samtidigt som vi kollar på bilar filmen. Supermysigt!

Ja, vad har hänt sen sist då? Jo, jag har skaffat mig en tatuering som ska byggas på mer då tiden inte räckte till sist. Nu har jag äntligen fått mina älskade fjärilar på armen som jag så länge längtat efter
Här är den helt nygjord. Ska lägga på mer färg och skuggor nästa gång. Ska även lägga till något som slingrar sig mellan alla fjärilar. 

Sen har vi haft underbart besök här hemma i form av familjen Berg/Johansson igår. Så härligt att träffas igen efter allt som har med julen att göra då det kom mellan. 

Sen har det fixats mer i mitt lilla sminkrum. Har äntligen fått något att sitta vid så nu är det lite kvar att fixa där innan det är helt klart. Måste få tag på en bra spegel och lampor runt om den så allt blir så likt dagsljus som möjligt då det inte finns något där inne.

Igår kväll fick jag även för mig att ljusa upp håret lite men det gick sådär. Just nu är jag lite jordgubbsblond/orange hårig. Ingen snygg lock haha. Senaste tiden har mitt hår inte riktigt varit sig likt, hårfärgerna tar inte som dom ska så när jag har fixat utväxten har det inte blivit helt bra. Vet inte riktigt vad som har hänt men jag misstänker att det beror på min hårvård att göra. För det känns konstigt att den mörkblonda färgen jag hade i efter avfärgningen inte ville ta om det skulle varit något annat. Så jag köpte en färg på väg hem till mina föräldrar idag men den ska victor få byta då jag stod och valde mellan två olika och ångrade mig såklart sen. 
Så här så jag ut för ett par dagar sen iaf . Älskar mitt mörka hår men känner att jag vill ha det ljusare då jag känner för förändring såhär i det nya året. Att det sen knte verkar gå som jag vill är ju en annan sak. Funkar det inte som jag vill men nya färgen blir det brunt igen helt enkelt. 

Till sist tänkte jag kolla med er vad ni skulle vilja se här? Mer om barnen? Sminkrelaterat? Frågestund? Säg gärna till så jag kan skriva upp lite idéer =)


Kommentarer
Postat av: Fia

Jättefina fjärilar =)

Svar: Tack =)
Liselotte

2015-01-21 @ 20:48:12
URL: http://sofsan.se
Postat av: Fia

Jättefina fjärilar =)

2015-01-21 @ 20:48:13
URL: http://sofsan.se
Postat av: Madeleines.se - Fotoglad Mamma

Perfekt ju! Bor man lite mindre än man kanske hade önskat så är det guld värt att kunna använda sånna här utrymmen fullt ut :D

Kramar och så FIN tatueringen blev!!

2015-01-23 @ 16:08:57
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling