Välkommen 2015

Hej vänner
Gott nytt år vill jag först säga. Hoppas att ni alla hade en underbar sista dag på året 2014 för det hade vi.

Först åkte vi hem till mina föräldrar och fikade lite innan det var daga att bege sig hem för att fixa inför kvällen. Hem till oss kom Victors syskon och mamma, Joel och Mickis. Vi åt som alla andra vid nyår oxfilé med potatis vilket var gott då det var ett helt år sen sist 😃 Sen satt vi och bara hade det mysigt ihop med barnen. Vi smällde lite raketer när barnen var vakna och dom var så nöjda med dagen. 
Mina hjärtan

Sedan satt vi och spelade lite spel innan det var dags att gå ut vid 12 slaget och se alla raketer smälla in det nya året. Ja, vi hade faktiskt så himla kul att vi kom i säng först vid 4 imorse. Helt sjukt men så var det. Barnen sov till 10 och fick sin frukost och vi vuxna småslumrade en stund efter det.
Så här glada var vi vid 3.30

Efter 14 åkte fina Mickis hem för att jobba och barnen åkte hem till sin morbror och hans sambo för att få ha lite kul. Vilket var väldigt uppskattat av både barn och vuxna 😃
Nu hoppas vi på att 2015 blir ett fantastiskt år❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling