Gerard cosmetics

Hej vänner
Ja, jag är ju lite av en youtube junkie och kollar på en massa olika kanaler och har länge sett och varit intresserad av att testa läppprodukter av Gerard cosmetics. Och när jag hörde att dom hade fraktfritt just nu så var jag tvungen att gå in och kolla på deras hemsida. Det slutade med att 5 produkter är beställda och nu är det bara att vänta på att dom kommer hem. Vet att det kommer ta ett tag men jag hoppas att det är värt det 😃 Dom hade även ett erbjudande där dom hade 3 läppstift för 29 usd vilket såklart klickades hem. Där tog jag läppstiften nude, buttercup Och tequila sunrise. Och sen tog jag två av deras läppglans i shimmer of hope och nude vilket kostade 40 usd i ett paketpris. Sen använde jag en rabattkod för 35% på glansen (funkar inte på läppstiften pga att dom redan var nersatta) vilket var: 35off så jag betalade 55 usd vilket är 472,2 kr vilket är himla bra för 5 produkter känner jag. Jag vet inte hur länge dom har paketpriset på läppstiften men gratis frakt och rabattkoden gäller mars ut bara så passa på!

Är det någon av er som testat deras produkter eller som är sugna på det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling