Projekt inplanerat

Hej på er
Ja, idag började jag och Victor prata om vad vi ska hitta på ute för barnen så dom får mer att göra. Vi måste för det första göra en nu sandlåda då den vi har nu är jätteliten och det knappt finns någon sand kvar i den. Vi pratade i somras om att göra en jättestor under gungorna men det blev aldrig av. Men idag kom vi fram till att vi ska bygga ett eget lektorn till dom och fixa en sandlåda eller sandbank där dom kommer ner ifrån rutschkanan. 
Något liknande som det här fast sand där man kommer ner vid kanan och kanske större torn med.

Så då började sökandet efter bra och längre rutschkanor och då såg vi att K-rauta hade kanor ifrån just jungel gym och den var på erbjudande för 399kr just ny. Dock hade dom inga hemma så vi måste in till Uppsala och beställa och vi kommer nog ta två stycken tror jag. Jag menar, när man ändå håller på kan man ju göra det ordentligt 😃 Sen kommer vi göra en lite lutande klättervägg då barnen älskar att klättra på den inne på Leos lekland så det kommer nog bli en hit. Kommer bli oroligt roligt att bygga det och se hur kul barnen kommer att ha i det. Såg dock att klätterstenarna var hälften så dyra inne på toys r us än på K-rauta så det köps där istället så man kan bygga en rejäl vägg.

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Det där kommer bli jätteroligt för barnen. :-)

Svar: Ja jag hoppas det 😃 Vi bor ju utanför samhället så det finns ju ingen lekplats i närheten så det känns bra att kunna lägga ner den tid och pengarna som behövs för att dom ska ha kul här hemma
Liselotte

2015-03-23 @ 21:49:06
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Me & My Baby Dolls

Åhh vilket roligt projekt!!!

Svar: Ja det kommer bli himla roligt. Jag och maken gillar att bygga ihop och man känner sig himla nöjd om man kan bygga något sånt till barnen helt själv. Och eftersom vi bor utanför samhället finns det ingen lekplats i närheten så det känns extra viktigt 😃
Liselotte

2015-03-24 @ 13:08:06
URL: http://mybabydolls.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling