Nedräkningen har börjat

Hej på er
Ja, äntligen kan vi börja räkna ner till sommaren va? Längtar verkligen efter solen ni efter allt tråkigt väder vi haft på sistone. Jag vill kunna ha alla mina sommarkläder och slippa alla dessa tjocka tröjor.

Och nu har vi börjat planera för sommaren med. Om 19 dagar (10/6) är det dags för årets besök på Kolmården med en natt på Vildmarkshotellet. Blir underbart att komma tillbaka dit och bara njuta av lite nya minnen. För jag vet att hela familjen älskar dagarna på Kolmården. Barnen längtar hela året efter besöket och i år har bamses värld premiär så där blir vi nog kvar en stund med. 
En bild ifrån förra årets besök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling