Produktiv dag

Hej på er
Åh, idag har det varit en dag fylld av energi och en massa saker har blivit avbockade ifrån "att göra" listan. Jag klippte gräset och målade huset en bit medans Victor och barnen fixade till uppfarten genom att kratta och rensa lite ogräs. Sen åkte vi till åkerbruket en stund för att kasta en del saker som bara varit i vägen i källaren. Så skönt att få lite ordning ute nu eftersom det är nu när sommaren kommer som man får njuta som mest av trädgården.

Och på tal om sommaren, vilket väder vi har haft ett par dagar. Några timmar har vi haft sommarvärme så shortsen har åkt fram. Så underbart! Man har ju verkligen längtat efter att kunna sitta ute och bara njuta ett tag nu.

Och när sommaren kommer brukar mitt intresse för att fota komma igång med vilket är härligt. Vet inte varför jag inte använder kameran så mycket vinter/vår men så har det bara blivit. Fotade lite här om dagen så här har ni ett par kort


Knäppte en massa på tjejerna när dom lekte med kompisarna men vill inte lägga ut dom då jag inte kollat med föräldrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling