Haul

Idag fick jag hem lite saker jag köpt dom senaste dagarna och tänkte att jag skulle göra en lite haul.
Här är den ena leveransen som kom. Lite lösögonfransar, lim och en ny foundation ifrån Giorgio Armani.
Nu när hösten är här blev jag sugen att testa luminous silk Foundation som ska ge ett glow till hyn. Jag tog nyansen 6 som passade jättebra när jag har BUS.
Sen fick jag mitt paket ifrån Gerard cosmetics med där jag hade beställt två hydra matte lipstick och två vanliga läppstift.
Här är dom uttagna ur förpackningarna
Och såhär ser dom ut på hyn. Ska bli otroligt spännande att testa allt 😃 Färgerna är: aphrodite, serenity, kiss & tell och dragon berry.

Säg till om ni vill se mer av dessa inlägg. Om ni vill se någon del av mitt smink, när jag testar något eller så. Det vore jättekul att höra vad ni vill se här inne.

Kommentarer
Postat av: My ♡ Larsson

Ah är lite (mycket) sugen på nytt smink jag med... ;)
Riktigt härliga nyanser du har köpt!

Och vilka fina bilder från sommaren i inlägget nere, önskar jag hade fotat mer i sommar trots bloggpause ♡

Svar: Tack 😃 Jag köper faktiskt rött så ofta smink och har verkligen mer än jag behöver 😄 Men jag gillar verkligen att testa nya saker och då blir det ju lätt så
Liselotte

2015-09-10 @ 09:25:04
URL: http://mylarsson.com/
Postat av: A M

Kul med haul, har länge velat prova på dem där lösögonfransarna!

Svar: Ja, det är ju himla kul att testa lösögonfransar 😃
Liselotte

2015-09-10 @ 16:46:55
URL: http://alicemalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling