Min lilla hörna

För ja, den är verkligen liten. Den lilla hörna jag har här hemma med min hobby i. Men jag behöver ju inte så stort alls. Jag kan ju sitta där inne och sminka mig utan problem och även gå runt lite där så för mig är det perfekt. Jag brukar hamna där inne nästan varje dag faktisk. Om det inte är för att sminka mig kan det vara för att hämta parfym, en väska eller bara för att sitta och ordna med allt jag har där inne. Ibland sitter jag och kollar igenom det jag har och försöker ställa om det så det kanske blir lite bättre eller så kollar jag vad jag har för ögonskuggor och vad jag kan göra med dom. De må va ett litet rum men jag får plats med en del där inne 😄
En liten bild på en del av rummet. Tänk att man kan bli så glad av materiella ting 

Kommentarer
Postat av: Aurora

Jättefint rum! Och det är som du säger att det inte behöver vara stort. Kreativiteten får plats överallt ;)

Det är ganska viktigt att man har ett eget ställe för sina hobbys och så tycker jag. Innan har jag försökt göra de saker jag gör i köket eller så. Men nu när jag har eget ställe så märker man skillnaden det gör! :)

2015-09-21 @ 07:57:01
URL: http://aurorals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling