Sjukdomar

Hej alla
Ja, nu var det dags idag för alla dessa sjukdomar att komma in i huset. William har haft feber och har nog ögoninflammation på gång med och hostar som bara den. Så en redig förkylning har han åkt på. Tjejerna har sagt att dom haft ont i halsen men det blev inget mer med det. Men Lilly fick vara hemma från skolan tisdag och onsdag för säkerhets skull men inget bröt ut och idag var hon tillbaka till hennes stora glädje. Nu får vi ju bara hoppas att hon håller sig frisk och att William snart mår bättre.

Kommentarer
Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt

åå det är hopplöst med alla sjukdomar nu! Min son var på dagis i en vecka (tre dagar) och så fick han feber, och blev dunder förkyld. Hoppas dom får vara friska nu :) Vill även tala om att jag har en tävling på min instagram: @SAANDRIIIE som du inte får missa :) Kram =)

Svar: Ja, det är ju hopplöst. Men nu är dom äntligen friska här hemma så nu hoppas vi på att det håller i sig 👍
Liselotte

2015-09-17 @ 22:33:19
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling