Alla ❤️ dag och viktnedgång

Hej alla underbara
Ja, idag är det alla ❤️ dag och vi har bara tagit det lugnt och firat vårat 13:e alla ❤️ tillsammans. Tänk att vi redan är inne på vårat 14:e år nu. Helt underbart! 

Vi var iväg en liten snabbis fram till byn då det behövde handlas och jag ville köpa en ny blomma till badrummet. Så det blev gjort idag. Annars har vi tagit det lugnt den här helgen då vi knappt var hemma förra helgen då vi letade ny bil eftersom vår bara går sönder hela tiden. Det har inte varit några extrema saker som gått sönder men när man får laga bilen hela tiden är det inte kul längre. Och bil hittade vi i söndags så nu väntar vi på att den ska fixas lite med besiktning och så sen ska den hämtas hem.

Sen köpte vi även en våg förra veckan så nu har vi äntligen en sån så man kan se om något händer med kroppen sen man började dra ner på allt skit man stoppade i sig och började träna. Eftersom vi inte haft en våg vet jag inte var jag låg när vi började med det här den 4/1 men vid jul vägde jag 79 kg om jag minns rätt. Så nu har jag lagt in mina två senaste vägningen på anteckningar för att kunna hålla koll och så här har det sett ut:
Känns helt sjukt om jag verkligen har tappat 2 kg på 4 dagar men det är ju vad vågen sagt så det måste ju stämma. Och jag väger mig alltid innan frukost så jag får samma utgång eller vad man säger. Och jag väger mig inte oftare heller utan håller mig på var fjärde dag för att kunna se någon skillnad.

Vad har ni hittat på denna underbara dag?

Kommentarer
Postat av: Emma -Merakibeauty.se

bra gjort :)

2016-02-15 @ 17:16:23
URL: http://merakibeauty.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling