Full fart

Hej
Här hemma är det full fart igen. Lilly går i skolan sen i måndags och rutinerna är tillbaka. Vilket är himla skönt men oj vad man redan längtar till helgen haha. För barnen sov ju rätt så länge under lovet även om dom kom i säng nära den vanliga sovtiden. Men nu väcker jag henne strax innan 7 och så hämtas hon av bussen 7.35 typ. 

Sen har även jag varit på skolan lite denna vecka då jag börjar vikariera där. Eller ja, det började jag med innan lovet. Men oj vad kul det är! Visst är det svårt ibland när man inte har alla uppgifter dom ska ha och när man är i flera klasser och ska försöka ha alla namn i huvudet men det är kul! Så nu ska vi se hur mycket jag kan få vara där. Just nu är jag i allt mellan förskoleklass och 6:an men även på fritids och jag känner att det är precis i dom åldrarna jag känner mig bekväm med. Har även sagt att jag kan vara på högstadiet men känner mig lite mer obekväm där men vi kör ändå 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling