Välkommen 2016

Hej alla underbara.
Hoppas att ni haft en härlig jul och ett bra nyår. Vi hade det jättebra och lugnt. 

Jag har många gånger den senaste tiden velat skriva här inne men visste inte vad jag skulle skriva så något inlägg kom aldrig upp. Men nu kände jag att nu, nu vill jag ta tag i det här med bloggen. Jag går så ofta tillbaka här inne och kollar vad vi gjort och hur barnen växt och jag älskar det. Så jag vill verkligen få till det här nu. Jag vet inte hur lång tid det kommer in i det igen men jag hoppas på ett inlägg i veckan iallafall. Vad tror ni om det?

Det kommer bli inlägg om barnen men även om annat så som smink då det är något jag verkligen gillar och kanske även lite inredning. Jag skulle gärna vilja köra olika sminkningen och lägga ut men jag är inte så duktig på att fota eller världens bästa på att göra olika ögon sminkningen så vi får se hur det går. Sen kanske det kommer upp hauls eller review om det skulle vara något ni tror skulle vara kul att se? Eller är ni mest intresserade av vad vi i familjen gör?

Lämna gärna en liten kommentar så jag vet vad ni vill se så kör vi på med det 😃 2016, här kommer vi 👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling