22 oktober

Hallå.
Idag provjobbar V äntligen. Han ska extra jobba som budbils förare när Johanna inte kan vilket känns helt underbart båda för honom & mig =) Ibland kan man ju behöva vara ifrån varandra för att känna att man saknar varandra. Det tycker jag är jätteviktigt i ett förhållande. Om man saknar sin man när han jobbar så vet man att man verkligen älskar honom =)

Idag kom hyresvärden hit ang tapetseringen i Lillys nya sovrum. Vi hade ju lämnat lite prover som vi tyckte var fina & idag kom hon hit. Jag trodde att hon skulle visa vilken hon hade valt & kolla hur mycket tapet som behövs. Men hon ville att vi skulle välja då det är våran dotter som skulle sova där. Gud så snälla dom är!!!! Dom vill bara att vi väljer en ljus & neutral tapet så skulle allt bli bra. men jag hade satt en liten lapp på en supergullig tapet som var rosa med vita eller silvriga små hjärtan på som hon tycket var jätte söt. Så jag vet inte om vi får välja den. Vad tror ni? Kanske ska fråga en extra gång om den. För både jag & V älskade den =) Hur som helst så kanske hon kan flytta in i sitt rum på sin 6 månaders dag som är om 11 dagar. Oj, har jag en sån stor dotter? Hur gick det till?

Nej, nu ska jag & Lilly leka lite. hon är lite uttråkad just nu. Håller på att slå sönder mellanslags tangenten =) Busfian

 

Glöm inte tävlingen!


Kommentarer
Postat av: Tina

Vad kul att han har ett jobb.. eller vad man ska säga! Hur ofta kommer han att få jobba?

Jag tror inte det gör något om ni tar den där rosa tapeten. Tapeten som är nu är ju inte direkt neutral.



Ha det bra! Kramar

2009-10-22 @ 13:39:38
URL: http://tinaomelvin.blogg.se/
Postat av: Malin Röör

Tjo tjo! Hur e d m er? Ser att lillan blivit stor. Roligt! Hur trivs ni i nya huset? Kram kram

2009-10-28 @ 17:47:34
URL: http://juztlittleme.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling