Sovmorgon + kaos

Hej
Idag vaknade sötid vid 9.10 så det blev sovmorgon idag med. Själv vaknade jag en helvtimma tidigare & jag kan säga att det är otroligt skönt att ligga & dra sig. Och hon sov ingenting under dagen igår heller & gick i säng vid 6 tiden. Så hon sov riktigt länge inatt. Vaknade en gång på kvällen & åt lite välling så det var mer är godkänt. Blev inte lika idag då hon tvär däckade nyss när vi satt & mös lite så jag ska ta tag i allt som ska fixas nu när hon sover. Ska tex packa lite godislådor som ska ut imorgon & städa lite & jag ska försöka ta & fixa vovven innan flytten med. Har fixat hennes öron redan så dom har blitt rejält urtunnade & klorna är klippta. Ska försöka trimma henne lite & slänga in henne i duschen sen med. Visst kommer hon ju komma till en som redan har hund men det kan ju vara trevligt för vovven att bli ompysslad en sista gång av oss lixom. Blir nog jättebra.

Nej, nu ska jag kolla klart på Famlijen Annorlunda & sen ska här fixas.

Glöm inte att hjälpa mig med lite inspiration nu. HÄR är inlägget

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling